söndag 2 april 2017

Decorplast på garderobdörrar

Det här är mitt största decorplastprojekt.
Jag hade funderat på de fula(i min smak) dörrarna i sambons rum..
skulle man riva ut garderoberna o köpa ikea pax?(nää orkar inte!) Skruva löst dörrarna o föra till en målarfirma(hur dyrt blir det..) måla själv?(hur bra blir det?)
Jag bestämde mig för decorplast..det skulle jag fixa på en helg(det gör ju andra har jag sett på pysselsidor)..det tog någon månad för mig, jag behövde lång paus mellan dörrarna
Börja inte med det här om ni inte har tålamod..har ni lite tålamod så får ni rätt så förmånligt "nya" skåp  (cirkapris på våra 700-800kr)
Nya knoppat gjorde susen, istället för handtag. Dom beställde jag från wish, förvånansvärt bra kvalitet enligt mig
Tips: skruva löst dörrarna, och beställ 90cm bred dc-fix så blir det ingen skarv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar